Zo'n dag draaien kost al gauw $250.000,-, heb ik me laten vertellen. Het gebruik van 'cranes' (foto), rigs, veel licht (vandaag 150.000W) monitors, camera's acteurs is kan ook niets voor niets zijn. Vandaag enorme kraan aanwezig met speciale apparatuur, ik denk voor $25.000. Maar niet genoeg licht meer aan het eind van de dag, dus kan het niet meer gebruikt worden wat dus voornamelijk weggegooid geld is geweest. Voor dat geld had ik een splinternieuwe 'high end' camera voor kunnen kopen. Ga het morgen aankaarten!
Morgen haalt Rogier me zoals vandaag weer om kwart voor 7 op, tijden naar de andere kant van Los Angeles waar voor velen de de routine weer begint en voor mij de ervaring voortduurt.
Een paar foto's van vandaag.
Indrukwekkend...
BeantwoordenVerwijderenWat is het voor een film?
Echt cool...geniet ervan!!
BeantwoordenVerwijderenWat leuk om te horen en te zien allemaal. Doe je wel de groeten aan Rogier van mij?
BeantwoordenVerwijderenIk hoop dat je nog veel meer van hem zult leren!
Groetjes,
Marlow
Gretverdrie wat gaaf allemaal Dolph! Enjoy!
BeantwoordenVerwijderen