vrijdag 3 april 2009

Panavision

Vandaag heb ik een ritje door LA gemaakt.
Ik had een afspraak bij de agent van Inspire NV een Nederlands bedrijf wat op Curacao gevestigd is en waar ik directeur van ben, wat de rechten koopt van films om ze in de Benelux op dvd te kunnen uitbrengen/distribueren. Zij hebben ook een groot gedeelte van de Natalee Holloway film gefinanciert waar ik de DP van was en Renee de maker/producer. Zij hebben de film ook op dvd uitgebracht. Maar goed dat was uitermate interessant.
Daarna ben ik bij Panavision geweest waar Rogier mij heeft geintroduceerd en waar ik een rondleiding heb gekregen. Panavision maakt alles wat me camera's te maken heeft voor de grote filmwereld. Voor mij was dat het hol van de leeuw op technisch gebied.
Morgen stopt even het filmgedeelte voor een paar dagen. Ik heb een fiets gehuurd dus ga even een tourtje maken. Mijn hotelletje is precies tegenover waar vroeger baywatch werd opgenomen wat jaren gedraaid heeft. Ik ga even de boulevard af en een beetje rondrijden. Zondag vroeg op en vlieg ik naar New York, maar dat versla ik weer vanaf maandag. Dus blogverslaafden jullie moeten tot maandag wachten voor mijn volgende report. Je kan wel stiekem kijken, misschien maak ik morgen wel weer wat mee.

Dit is het logo van Panavision, misschien kennen jullie het wel.
Dit is de testzaal waarin lenzen camera's etc getest worden voor ze eruit gaan voor verkoop of verhuur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten